Saturday, August 08, 2009

PAS Takut dengan Babi? Astaghfirullah!!

Hassan doesn’t wear a turban, right?
Wonder then why he’s displaying signs of deprivation of oxygen to the brain?
http://harismibrahim.wordpress.com/2009/08/05/id-walk-a-mile-for-a-camel/

Maka berkumandanglah lolongan serigala jalanan. Sunnah nabi dihina tetapi PAS yang baring seranjang membisu. Gerangan apa babi ini menghina sunnah Nabi. Apa kena mengena sarban dengan politik arak tunggang langang Pakatan? Kenapa pula sarban dihina walaupun yang disindir jarang berjubah tetapi lebih berkemeja dan berkot siap dengan tali leher? Bukankah berserban itu satu amalan Nabi yang dipuji?

Bila diperhalusi maka jelas pada siapa hinaan itu dituju. Tidak lain tidak bukan Hadi Awang, Harun Taib, hatta Nik Aziz tua bangka tidak siuman sekalipun. Maka babi ini mendengus bak anjing gila, mengikut runtunan nafsu serakah menelanjangkan kemunafikan dan kekafirannya pada tatapan umum. Bukan kali pertama babi ini menghina Islam dan bukan kali terakhir ia akan berbuat demikian.

Dulu AlQuran dan penafsirannya, murtad dan hukumnya menjadi bahan gurauan, kemudian anjing dihalalkan menurut fatwanya. Tidak lama selepas itu, Ayah Pin Jahanam dan Qadiani laknatullah di belanya bagaikan menatang minyak dan kuil hindu dikunjung bagi menyanjung berhala.

Babi ini tiada pendirian, berubah angin mengikut keadaan. Lantas ada seketika Nik Aziz dipuji kerana zuhud dan Hadi dicerca kerana mahu penyatuan. Jelas babi ini memainkan sentimen, mengapikan perpecahan, membenihkan prasangka. Baginya yang ironis berbinkan nama Nabi, Islam itu picisan, satu juzuk untuk mainan duniawi. Babi laknatullah ini telah memurtadkan mereka yang berakidah tipis dan kini ia berada dalam kandang babi lain yang membenci perlaksanaan syariah, yang menempelak hudud, yang menentang perpaduan. Ia berusaha bersama-sama gerombolan babi lain untuk menegakkan sekularisma dan memantapkan fahaman liberal. Kiblatnya perlembagaan tetapi apabila dipinta akur kepada isi perlembagaan dan mendaulatkan undang2, ia menempelak memilih mana yang secocok dengan nafsunya. Akhirnya, babi ini menjadi manusia hipokrit, sesumpah dan pepatung jadian, tiada maruah maupun prinsip. Tetapi bukankah makhluk bergelar babi simbol segala yang negatif.

Kini PAS suami dayus yang membiarkan akidahnya diperkosa ibarat lelaki tak berzakar. hinggakan dengan babi ngok pun ia kelu tak bersuara. Apa yang dihairankan sangat kerana bukankah pemimpin dan ahli PAS telah lama mengembirikan diri apabila mula bersekedudukan dengan puak kaffir.

Rujukan mengenai pemakaian serban:

1.Irsyadul Fuhul - AS Syaukani; ms 35.
2. Syarah Kabir ala Waraqat - Tahkik Said Abd Aziz; ms 221.

No comments: