Monday, January 18, 2010

Gejala 2MP menular (bahagian 1)

Seringkali kedengaran ungkapan "kebenaran akan terbukti jua" apabila kita berdepan dengan satu kemelut yang diulit dengan pelbagai fitnah dan tohman buat bagi mengeruhkan keadaan dan mengusutkan fikiran pencari kebenaran dalam usaha melenyapkan roh yang hak dan memacakkan badi kepalsuan . Namun menjadi lumrah alam ciptaan Allah azza wa jalla bahawa kebenaran akan tersirna jua dan kepalsuan akan menghilang bak kabus dinihari yang dimamah bahang mentari yang bercahaya kebenaran, satu sunatullah yang telah ditetapkan dari azali oleh Nya, Subhanallah! Bukankah Musa (as) berdepan dengan mainan kepalsuan Firaun laknatullah dan ahli sihirnya dan menelan kebatilan syaitaniah dengan tongkat kebenaran? Bukankah Ibrahim(as) melenyapkan kepalsuan dengan satu hayunan tombak yang menghancur leburkan patung kepalsuan yang dipuja yang sesat? dan bukankah Rasulullah (SAW) merayakan kemenangan kebenaran keatas kebatilan? Saudara seIslam , itulah mehnah dan cabaran yang dihadapi oleh golongan nubuwwah tetapi berkat kesabaran dan jihad mereka kesuraman dan kegelapan kepalsuan lenyap ditelan sinar cahaya kebenaran.


Jelas setiap umat yang berpegang kepada Adddeen Islam dan bernaung dibawah payung Allah pasti akan diuji oleh gerombolan pendokong kebatilan dan kepalsuan yag tidak lekang menyebarkan ajaran syataniah mereka. Begitu jualah dengan kasus pengunaan kalimah "Allah" oleh bajingan Katholik yang bertujuan semata-mata untuk menghina kesucian yang Maha Esa, memesong akidah Ummah untuk tujuan mendapatkan penganut baru serta menjayakan perencanaan politik licik yang diatur oleh gerombolan bukan Melayu/bukan Islam dengan bantuan pengkhianat, petualang yang bergelar Melayu Murtad Pondan.

Tujuan nukilan ini adalah untuk mendedahkan siapa sebenarnya Melayu Murtad Pondan (2MP)itu, bagaimana mereka dihukum sebagai murtad dan bagaimana mereka diperkuda oleh kaffirun bukan Melayu/bukan Islam untuk menjayakan agenda politik rasis dan penyebaran ajaran sesat mereka. Perlu diingat bahawa Melayu Murtad Pondan merujuk kepada keparat Melayu yang telah mengembirikan budaya, dan adat resam bangsa, mengkasi Islam mereka serta menyerah Hak dan Kepentingan Melayu untuk dijamah oleh Kaffirun. Perbuatan mereka ini laksana
suami2 dayus lagi bacul yang menyerahkan tubuh isteri untuk dperkosa oleh Kaffirun manakala mereka berpeluk tubuh menikmati adegan ranjang yang berlaku didepan mata. Melayu Murtad Pondan ini selayaknya digelar babi dan anjing. Pendek cerita mereka ini, najis mughazallah. Sembelihan mereka haram, solat dibelakang mereka batal, zakat dan sedekah mereka haram diterima, mendoakan mereka adalah haram apatah lagi memberi /menjawab salam mereka dan menguruskan atau menyembahyangkan bangkai mereka adalah haram dan kuburan mereka perlu asing. Jika mereka ada pengikut, maka pengikut mereka terpalit sama kecuali yang bermufarakah dari perbuatan jijik pemimpin mereka dan bertaubat dengan meninggalkan golongan murtad ini.

Gerangan siapakah Melayu Murtad Pondan? Mereka adalah yang babi yang menisbatkn bahawa kalimah Allah boleh digunapakai oleh kaffirun dalam upacara pemujaan syataniah mereka. Dalil mereka membenarkan kaffirun berbuat demikian tidak berasas sama sekali dan mencanggahi nas dan dalil Al-Quran, peristiwa mubahalah, hadis mutawatir serta juga pendapat nukilan tertentu contohya : Aqidah Muslim karya Abdul Hadi Awang (1989). Sebagai mukadimah hujah lihat petikan berikut dari Tafsir Ibn Kathir mngnai peristiwa mubahalah:

Then Abu Harithah bin `Alqamah and Al-`Aqib `Abdul-Masih or As-Sayyid Al-Ayham spoke to the Messenger of Allah , and they were Christians like the king (Roman King). However, they disagreed about `Isa; some of them said, `He is Allah,' while some said, `He is the son of Allah,' and some others said, `He is one of a trinity.' Allah is far from what they attribute to Him..........''

Lihat betapa jauhnya 2MP menangani masalah kalimah berbanding kaedah Rasulullah yang tegas lagi tidak berkompromi dalam soal akidah.

Atas dalil apakah 2MP dimurtadkan? Berpandukan surah2 dalam AlQuran , peristiwa mubahalah, hadis mutawatir dan kitab-kitab lain yang dirujuk. Penulis tidak hentam keromo dalam memperturunkan hujahnya, ini adalah hasil kajian teliti yang jelas menisbatkan bahawa golongan yang redha akan penggunaan kalimah2 suci addeen oleh kaffirun, untuk tujuan pemujaan Syaitaniah berpandukan akidah songsang mereka, adalah golongan murtad dan terkeluar dari naungan Allah (SWT).

Siapakah pemuka-pemuka kaffirun yang dok belakang menghasut babi dan anjing Melayu Murtad Pondan? Tidak lain tidak bukan golongan anjing dan babi pendatang yang kini dalam proses menjelmakan niat terselindung mereka untuk membolos tampuk pemerintahan bumi Melayu tercinta untuk dibaham segala khazanah buminya bagi memenuhi nafsu serakah serta menjadikan Tanah Melayu jajahan ufti negara asal mereka.

Lihat sekilas pandang bagaimana jalan kearah menjayakan niat tersebut akan dikotakan disini dimana pemuka babi berkeriok:

At the press conference after his speech, Lim affirmed the PR’s stand in taking the middle, moderate ground with specific regards to the on-going “Allah” controversy.
“We are speaking for the decent/silent majority. We must occupy the middle ground. I am happy that PAS and PKR have decided on a common ground too on this issue.
“The principle taken by PAS especially shows the consistency in the PR,” stated Lim.

1. lihat bagaimana PAS dan PKR dipuji sbagai "moderat"kerana sanggup mengorbankan akidah Islam

2; Perhati juga bagaimana babi dan anjing PAS dan PKR bersedia berkompromi atas soal akidah semata-mata kerana memberahikan kuasa.

3. Perhatikan juga bagaimana anjing dan babi 2MP AKUR dengan telunjuk agenda yang digariskan oleh pemuka babi dan anjing kaffirun.

Persoalan saya kepada saudara seMelayu seagama Islam sekalian: Kalau agama boleh dikorbankan bagi melempias syahwat durjana babi kaffirun, apa tidaknya hak bangsa, bukan gitu?

Juga disana, bacalah desakan yang berbaur ugutan ini dan buatlah tafsiran tepat berdasarkan keadaan semasa.

Saya akan kembali dengan bahagian 2 berasaskan nas dan dalil mengapa kalimah Allah hanya eksklusif untuk Islam addeen anutan para anbiah dari Adam (as) ke Rasulullah (SAW). Disana juga saya akan mendedahkan kebenaran akan isu ini berdasarkan rujukan2 yang gamplang dari sumber Katholik, PAS dsbnya.

Akhirkata, berjagalah agar diri dan keluarga tidak terjebak dalam fenomena Melayu Murtad Pondan (2MP) kerana fitnah ini bukan sahaja menghantui PAS, PKR tetapi juga segelintiir (yang menjadi musuh dalam selimut)dalam UMNO serta Melayu liberal yang tipis iman dan nipis akidah.

No comments: