Friday, October 01, 2010

Gerangan apa Nik aziz Nik Mat berkias dengan penuh berhias.

Setelah menghalalkan penggunaan kalimah Allah oleh kaffir (walaupun ditentang oleh sekutunya seperti Hadi Awang dalam bukunya 'Aqidah Muslim' dan Dr Haron Din),

setelah menolak perpaduan ummah yang kononnya satu silap mata UMNO,

setelah menghalalkan kapiak menginjak kaki najis nya kedalam ruang solat,

setelah tidak mengecam tindakan barua yang melafazkan nama kaffir dalam doa khutbah sambil mengenepikan nama YDPA yang menjadi simbolik perpaduan Ummah

setelah mempersendakan Rasulullah (saw) dengan menyamakan ketabahan cacing kerawit dubur Yahudi, Anwar Ibrahim dengan ketabahan baginda Rasulullah (saw)

setelah berdiam seribu bahasa, mulut kelu tanpa berlidah apabila anak didik tarbiyahnya, Lim 'Umar Abdul Aziz' Guan Eng menyogok orang tua tak berdosa dengan wang judi haram

setelah melahirkan kekesalan yang di seorang Melayu.............

Nik Aziz Nik Mat bermain silap mata baru bagi mengabui saudara semuslim saya dalam PAS dan di luar dengan mengajak kepada perpaduan di bawah naungan PAS.

Gerangan apa Nik Aziz Nik Mat meraban, menyanyu begitu walhal berkali-kali dia menolak perpaduan dengan orang Umno dan orang yang tidak bersekongkol dengannya atas sebab mereka ini fasik, ahli neraka dan macam2 lagi dalam bahasa fitnah politik kotornya.

Gerangan apa Nik Aziz Nik Mat tidak mengajak PKR dibubar sama, pakat2 suruh Anwar, Azmin, Zaid dan barua-barua si kaffir Cina mata sepet dubur bertahi yang lain bernaung dibawah pondok PAS.

Gerangan apa dia tidak mengajak Tg Aziz Ibrahim, Haris ibrahim dan penghisap batang DAP yang lain bersamanya. begitu jua kenapa tidak diajak orang melayu bermaruah macam Ibrahim Ali dan Perkasanya bersama. Gerangan apa UMNO sahaja, ya ?

Toleh depan toleh belakang, teropong dekat, teropong jauh, ngadah atas, nengok bawah, rupa-rupanya Nik Aziz Nik Mat kecut perut. Dia malu kerana kena jilat ludah sendiri mengenai perpaduan lantaran dia guna Takiyuddin kulup test air ..suam-suam kuku atau panas membara. Dia mengajak tatkala kedudukannya tersepit, saat terpaksa bertembung dalam pilihanraya, saat nazak menghadapi keperitan. Ia dibayangi hantu kekalahan dan di singgah kemaluan terhadap kewibawaannya mentadbir negeri bukan memporakperandakan khazanah rakyat.

Busuk bangar hati Nik Aziz Nik Mat terhadap saudara seIslam saya yang mengucap kalimah dua syahadah walaupun kami tidak sehaluan gerangan Dollah kerepot tak berteloq dan Najib Pak Angguk tak bertaji. Busuk bangar sanubari Nik Aziz Nik Mat mendakap erat kapiak DAP (no Hudud over my dead body) dan munafik PKR pendokong Yahudi sambil menepis tangan perpaduan yang dihulur sesama Islam. Busuk bangar kalbu Nik Aziz Nik Mat sehingga menghina Rasul tercinta dan memperlekeh asma ul'husna "Allah" kerana kepentingan politik dan kecintaannya pada Kristian laknatullah yang mempertuhankan Isa (as). Binatang yang melangkaui batas kezaliman begitu sekali menjadi idolanya.

Busuk bangar jiwa angkuh Nik Aziz Nik Mat yang mempermainkan dan menyesatkan akidah pengikutnya yang kian hari kian tenggelam hanyut dalam ketaksuban kepada seorang deobandi pendokong akidah Maturidi (bukan Rasulullah (saw).

Orang Islam tidak begitu, sekonyong konyong amarah Saidina Ali (as), hero mukmin sejati, terhadap Uthman dan bani Ummayah kerana mengenepikan hak khilafiyahnya, tidak pernah baginda mengangkat pedang, menumpah darah demi kuasa (lihat suratnya kepada Gabenor Mesir dalam Najhul al-Balaghah yang agung itu). Itu tanda iman kental. itu tanda penyerahan mutlak kepada ketentuan Allah azza wa jalla. Itu tanda kebesaran hati dan jiwa seorang Mukmin yang pasrah menghadapi mehnah dengan tabah.

Itu semua juga membedakkan Ali (as) dengan dirimu yang kerdil, berjiwa kotoq, berotak ifrit wahai Nik Aziz Nik Mat. Sedaqlah wahai saudara Islam aku yang mengikut telunjuk Nik Aziz Nik Mat, kamu sedang dibelenggu Syaitan, di tambat Iblis, di ikat Lakhuus untuk diheret bersama ke neraka jahanam agar menemani Iblis dan sekutunya. Orang beriman tidak akan meracau macam Nik Aziz hatta bersuhabat sekelumit pun dengan kesemua 'setelah' diatas tetapi itu cara orang beriman bukan cara Nik Aziz Nik Mat.

Pacal terkial-kial gerangan apa Nik Aziz menyatakan kekesalannya menjadi Melayu, walhal Nabi sendiri tidak pernah menolak kelebihan Bani Hasyim, walhal satu ketika dulu Bani Israil diangkat martabatnya melebihi bangsa lain dengan diturunkan segala kitabullah (Taurat, Zabur, Injil) , nabi dan rasul kepadanya. Walhal Islam tidak pernah menolak bangsa meskipun ia mengutamakan takwa.

Sekarang baru aku faham. Nik Aziz menghantar isyarat. Isyarat apa mende?

Sesungguhnya Nik Aziz cuba melafazkan apa yang dia sendiri sedaq tetapi tidak mampu terkata akibat gelojak batinnya yang amat kuat.

Hakikatnya, - orang Melayu, menurut Perlembagaan Persekutuan (fasal 160), adalah mereka yang bertutur Bahasa Melayu, beragama Islam............

Menolak keMelayuan dirinya adalah bahasa tersirat Nik Aziz yang dia telah menolak Is... .

Besediakah mereka yang bergelar Muslim sanggup dipimpin si kaffir murtad yang berlakon Islam demi kuasa dunya yang fana? Tepuk dada tanya Iman.

No comments: