Tuesday, June 07, 2011

Bodoh sungguh balaci PAS tak berotak

Saya ketawa terbahak-bahak membaca kemunafikan PAS terserlah didada akhbar cyber pro-pembangkang dan anti-Melayu/Islam. Berguling2 saya ketawa berdekah2 melihat telatah hipokrit kaffir PAS cuba menegakkan hukum.

http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pemuda-pas-cabar-putrajaya-nyata-status-tugu-negara-patung-tunku/

Woi, Kaffir PAS jangan memandai mengata orang apabila idola anda sendiri, Father Lim Guan Eng melakukan perkara yang serupa di Pulau Pinang (lihat gambar kiriman sahabat saya di sana) tanpa ditegur anda kalian. Tak ada teloqkah wahai balaci PAS nak tegur dia kerana takutkan China babi pendokong salib. Atau hampa semua Melayu Liberal cocksuckler dan penjilat dubur Cina kelas satu.....hahahahaha.





Salah satu dari dua patung "Coastal Runners" di Lebuhraya Jelutong, Jambatan Pulau Pinang yang di dirikan LGE pada tahun 2009


LGE: Nik Aziz, jilat berak saya bersih2
Nik: Ya bos. Cepat bos, saya dah gian.....

No comments: