Thursday, October 13, 2011

Igauan lucu Nik Aziz Gila

“The meeting concluded with both DAP and PAS agreeing to disagree on the hudud law,” he said.
He added the policy would not be part of PR’s agenda during or after the coming general election or implemented by any PR-led government without prior consensus from all the pact’s three parties.
Lim had previously threatened that the entire DAP central committee would resign if the hudud law was forced into PR’s Buku Jingga without agreement from all parties.
http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/dap-pas-agree-to-disagree-over-hudud/

Maka Nik Aziz bin Nik Mat kecundang jua akhirnya, terkincit mendengar sergahan taiko Lim Guan Eng yang memberi amaran keras dan ugutan jelas akan implikasi omong-omongan Nik Aziz Nik Mat melaksanakan hudud.


Maka hero-hero pepatung PAS seperti Hadi Awang dan Nash Tantawi lari bertempiaran bagaikan kanak-kanak ternampak hantu apabila Lim Guan Eng yang selama ini tidak bersuara memerhati situasi memasuki gelanggang. Mujahid-mujahid PAS yang berkokok dan berdegar-degar bersumpah mendirikan Hudud semuanya terberak dan cabut lari apabila LGE dengan jelas menentukkan dasar perjuangan dengan mengutarakan ideology dokongan Cina Kapiak dan Kristian laknatullah


Hakikatnya seruan Hudud Nik Aziz Nik Mat adalah mainan wayang kulit buat mengabui mata orang Islam. Saya difahamkan dalam satu pertemuan tertutup PAS-PKR di Kuala Lumpur pada pertengahan September lepas, Nik Aziz Nik Mat, Hadi Awang dan juak-juak munafik dan kaffir mereka tersentak apabila di beritahu oleh laporan strategis PAS-PKR bahawa sokongan Melayu Islam kepada PKR dan PAS telah merundum ke paras 27-30% di kebanyakan kawasan setelah islah “Negara kebajikan” mula di war-warkan dan banyak kompromi serta melutut kepada kapiak jelas tersirna.


Sumber saya juga memberitahu bahawa banyak ahli PAS dan PKR sudah tidak aktif lagi dan markas PAS serta PKR sepi tanpa aktiviti. Keemua maklumat ini diperkuatkan lagi apabila tinjauan saya pada musim raya menunjukkan banyak rumah terbuka markas PAS khususnya di Terengganu, Kedah, Kelantan dan utara Perak ketandusan pengunjung. Juga saya sedia maklum ramai puak konservatif PAS sudah beralih angin dan kini bersedia menyembelih calon Parti mereka sendiri bagi melepaskan PAS dari genggaman fasik Erdogan liberal.


Telahan saya lepas tentang pertelagahan konservatif – Erdogan dalam PAS juga alhamdullilah terserlah dengan cubaan Hadi Awang atas arahan Erdogan menamatkan karier politik konservatif Azizan Razak di Kedah. Kegagalannya berbuat demikian menunjukkan bagaimana kuat pengaruh konservatif di akar umbi serta mengisyaratkan kepada Erdogan bahawa niat licik mereka akan mengundang amarah konservatif di PRU 13 kelak


Dalam pertemuan dengan PKR di Kuala Lumpur itu bagi menentukan pembahagian kerusi menjelang PRU 13, Anwar bin Ibrahim juga melahirkan kebimbangan akan kemerosotan sokongan Melayu Islam kepada PAS dan PKR. Menurut sumber, PKR akan tinggal 5 kerusi dan PAS 12 kerusi Parlimen setelah PRU 13 dengan kehilangani Kedah dan banyak kerusi ADUN di Perak, Selangor dan Johor satu kepastian.Itulah juga sebabnya, DAP mula menonjolkan calon Melayu bagi menagguh di air keruh.


Ramai pemuka-pemuka PAS dan PKR munafik seperti Karl Samad, Dzulkefli, Mujahid, Hatta Ramli, Mahfuz, Azmin, Yusmadi, Fauziah, Nurul Izzah dan lain-lain dikhabarkan akan disembelih di kawasan mereka kerana jelas tali barut Cina kapiak dan Kristian laknatullah. Malah mengetahui akan hakikat ini, mereka telah melobi untuk kerusi selamat di Kelantan tetapi itu pun tiada jaminan selamat serta terhad bilangannya( Perisikan saya menunjukkan bahawa Kelantan akan jatuh kepada UMNO dengan majoriti tipis kalaupun tidak berkesudahan seperti PRU 11 2004 dulu).


Mengeruhkan lagi suasana adalah perbuatan kapiak Mat Sabu mencederakan PAS dengan kenyataan pro-komunisnya ( sekali gus membuka pekung akan perjuangan sebenar PAS). Sabu yang merupakan balaci Lim Guan Eng telah digunakan Nik Aziz Nik Mat dengan bantuan Tuan Ibrahim bagi melepaskan geram dan dendam terhadap Nasharuddin ‘Kenit’ dalam pilihanraya naib presiden lepas. Tetapi niat Nik Aziz membonekakkan Sabu nyata kecundang apabila Sabu mengikut telunjuk LGE. Malah Sabu yang mengaku dirinya bukan Islamis kini sedang melobi keras untuk kawasan selamat majoriti Cina di Pulau Pinang. Rancangan DAP ialah Sabu akan mengambilalih kepimpinan PAS setetlah menyandang TKM Pulau Pinang setelah Hadi mampus dan seterusnya mencantumkan parti itu sebagai sayap Melayu DAP...tetapi itu cerita lain.


Memandangkan suasana politik yang kian suram, para strategis PAS/PKR bersepakat mereka perlu berbuat sesuatu untuk menjaga periuk nasi dan perut masing2. Dan Nik aziz Nik Mat di minta bersandiwara bagi menarik kembali sokongan yang kian susut. Jadi hebohlah seantero Malaysia dengan mainan wayang Nik Aziz Nik Mat yang seolah2 nekad melaksanakan hudud tetapi menjadikan hukum Allah bahan mainan politik dan gelak tawa umum. Celakalah Nik aziz Nik mat akibat perbuatan tak siumannya itu!!



Alhamdullilah, memang telahan dan analisa saya tepat bahawa PAS yang tidak pernah berjuang Islam tetapi sebenarnya sebuah fikrah sosialis-komunis yang bertopengkan Islam akan mengenakan kembali topeng lama mereka itu buat menipu Melayu Islam bagi meraih undi apabila situasi mendesak. Dan usaha mereka di persetujui oleh Anwar bin Ibrahim yang juga sama2 sedang nazak politik. Maka hingar bingarlah satu Malaya bagaikan diserang ayam bertelur riuh sekampung, apabila PAS kembali mencanang agenda Islamnya melaui Hudud. Tetapi usaha PAS-PKR ini di geruni DAP yang takut sokongan padu kaum kapiak Cina dan Kristian akan terburai . Maka tampillah Lim Guan Eng, setelah asakan awal oleh Karpal, Kit Siang dll, bagi member kata dua kepada PAS seperti kenyataan di atas.


Nik Aziz Nik Mat yang sudah mengetahui keputusan LGE menjauhkan diri seolah2 ingin menjaga nama baiknya tetapi hakikatnya geli menelan kembali muntahnya yang berlendirkan sel barah itu. Maka di hantarnya golongan Erdogan liberal buat mewakili Kelantan dan memohon maaf atas keceluparannya. Hadi pula menyorokkan diri bak pondan keruan arah. Malah Hadi dewasa ini tinggal pepatung atau boneka murahan semata-mata, sudah kehilangan taring dan tidak lagi berdegar kapiak mengkapiaknya seperti awal 80an dahulu. Begitulah Allah azza wa jalaa melondehkan kemunafikan dan keangkuahan hambanya buat tatapan dan iktibar kami semua.


Buat saudara seIslam yang masih bertaut pada PAS, terima lah kenyataan-kenyataan ini walaupun sepahit jadam dan kembalilah ke jalan Allah yang benar:


A. Orang melayu Islam harus cerdik dan celik sekarang. PAS TIDAK PERNAH dan TIDAK AKAN berjuang Islam kerana manhaj perjuangan ialah sosialis-komunis seia senada dengan DAP


B. Orang Melayu Islam harus masak dengan mainan politik PAS menggunakan Islam kurniaan Allah azza wa jalla buat umat manusia sejagat. Islam hanyalah alat mainan politikus PAS yang munafik, kaffir dan murtad untuk meraih sokongan orang Melayu buat membantu taikoh kapiak mereka DAP menguasai persada politik tanah air.


C. Jika benar-benar beriman, ikutlah pesan Nabi bahawa umat Islam tidak akan memasuki lubang biawak jika berpegang kepada tali Allah dan Rasul.


Atau mungkinkah juga, anda pepatung atau boneka macam Hadi Awang?....wa nauzubillah

No comments: