Thursday, October 20, 2011

KEBENARAN TERSIRNA JUA AKHIRNYA, ALHAMDULLILAH

Alhamdullilah,Segala puji2an kepada Allah azza wa jalla kerana mendedahkan kebenaran kepada kaum yang berfikir. Mudah-mudahan mereka yang masih tegar dan bebal kembali ke pangkal jalan sebelum di jatuhkan bala yang maha dahsyat.

Kenyataan Anwar bin Ibrahim dan Hadi bin Awnag akhirnya melondehkan siapa sebenarnya PAS dan PKR. Tindakan kedua-dua partai itu tidak menyertai Himpun pada Sabtu ini dengan jelas menunjukkan bahawa mereka adalah kaffir munafik yang menyorok di belakang topeng Islam.

Saya di fahamkan keputusan PAS di buat setelah menerima arahan dan amaran paderi-paderi Kristian DAP. Arahan dan amaran itu di sampaikan melalui balaci DAP yang sudah menyusup PAS. Tambahan pula, tindakan PAS tidaklah menghairankan memandangkan mereka TIDAK PERNAH memperjuangkan Islam dari penubuhan mereka lagi. Ini satu lagi bukti dan pengesahan hujah saya bahawa PAS adalah sebenarnya sarang komunis dan sosialis Melayu Islam yang mennyusup masuk partai itu setelah pengharaman API, AWAS dan lain-lain kumpulan haluan kiri Melayu pada tahun 1947.

Penyusupan ini di bantu oleh Burhanuddin Helmi laknatullah yang pada masa itu merupakan anak didik dan orang kanan golongan komunis Indonesia (PKI). Saya akan dedahkan rahsia ini tidak lama lagi, insyallah.

Apapun, kita pedulikan munafik dan kaffir laknatullah itu. Saya seru kepada umat Islam lain menyertai Himpun.Tidak kisah 1 juta atau 100, yang penting adalah menzahirkan pendirian kita demi kesucian Islam, menyatakan dengan tegas kita bersedia bermandi darah mempertahan akidah kami dan keturunan kami.

INGAT, HIMPUN ADALAH PERHIMPUNANAN UMAT ISLAM BAGI MENEGASKAN KEPADA KRISTIAN DAN KAFFIR LAKNATULLAH BAHAWA TANPA MENGIRA FIKRAH ATAU POLITIK, KAMI BERSATU DALAM JIHAD KAMI MENENTANG SEBARANG USAHA MEMURTADKAN SAUDARA SEISLAM KAMI. BAHAWA KAMI BERSEDIA MENUMPAHKAN DARAH KAMI DEMI AGAMA ALLAH. BAHAWA SELEMAH IMAN KAMI PUN, KAMI TIDAK AKAN MENGADAI MARUAH DAN MARTABAT SEBAGAI MUSLIM SEPERTI PAS DAN PKR, TALIBARUT KRISTIAN DAN YAHUDI. INI SUMPAH KAMI DAN INGAT WAHAI SAUDARA SEISLAM AKAN JANJI ALLAH " SEGALA KEKUATAN ADALAH DARINYA JUA; BUKAN ENGKAU YANG MEMEDANG, BUKAN ENGKAU YANG MEMANAH TETAPI DENGAN KEHENDAK DAN KUDRAT YANG DIKARUNIAKAN ALLAH JUA. INGAT WAHAI SAUDARA SEISLAM BAHAWA JIHAD MEMPERTAHANKAN ADDEEN JAUH LEBIH BERHARGA DARIPADA MELUTUT BAGAIKAN HAMBA KEPADA KRISTIAN DAP ALA PAS DAN PKR!!

SAYA DAN SAHABAT-SAHABAT ISLAM AKAN MEMULAKAN SOLAT HAJAT MULAI MALAM INI, INSYAALLAH DAN BERMOHON ALLAH MENURUNKAN BALA KEATAS KEPIMPINAN PAS DAN PKR SERTA KAFFIR YANG LAIN. MUDAH-MUDAHAN NIK AZIZ NIK MAT, HADI AWANG, ANWAR IBRAHIM, DAN SEGALA LAKNATULLAH PAS DAN PKR DI TIMPA AZAB YANG PEDIH DAN BALA YANG TIDAK TERPERI SAKITNYA KERANA NIAT DAN PERBUATAN JAHAT MEREKA TERHADAP SAUDARA SEISLAMKU. ALLAHUAKBAR, ALLAHUAKBAR, ALLAHUAKBAR!




Semoga kehadiran anda akan di berkati Allah azza wa jalla.

No comments: