Sunday, August 29, 2010

Bila Babi ditambat pada mimbar (Bahagian Akhir)

Update : Setelah saya menulis, timbul pula nukilan yang membolehkan kapiak mencemar masjid oleh blogger pro-PAS yang juga seorang profesor di-sini. Namun beliau tidak menjelaskan yang rombongan dari Najran adalah beragama Nasrani dan pada zaman nabi, mereka yang dikenali sebagai ahlul kitab (Yahudi dan Nasrani)dibenarkan menghampiri masjid. Lihat saja di sini, dimana jelas dan gamplang, kapiak murakkab dilarang ke mesjid oleh jumhur ulamak (kesimpulan pada hujung nukilan tersebut harus ditolak kerana ia bercanggah dengan ketetapan jumhur ulamak dalam bahagian hujah).

Hadis Bukhari yang menukilkan bahawa Thamamah ibn Athal (kapiak) ditambat di mesjid perlu juga diperhalusi dengan teliti sebelum di jadikan sandaran hujah kerana Thamamah adalah seorang tawanan perang dan BUKAN pengunjung yang rela. Malah ketetapan jumhur ulama akan ciri najasat kapiak di perkuatkan lagi oleh golongan Syiah juga di sini. Maka jelaslah dalam soal ini, pegangan jumhur ulama yang kapiak tidak boleh mendekati masjid kerana hakikat najasat nya itu lebih aula dituruti. Sekali gus ia mematahkan hujah dari para tukang karut dan tukang perati lain. Wallah'ualam.


Do you think Malaysia should be a secular or an Islamic state? Why?

Malaysia is definitely a secular state and should remain so. At the same time, Islam is our official religion. The Federal Constitution is very clear on this. For decades, this question was never an issue, and I hope this question will not be an issue anymore.


Teo Nie Ching in the Nutgraph, (
here)

dan


Nie Ching: The problem is the UMNO and BN-controlled media have all this while branded DAP as an anti-Melayu, anti-Islam party (for example, Teresa Kok had been falsely accused of complaining about mosques by Utusan Malaysia) and that is why I think Malay leaders still feel uncomfortable joining us. We respect their culture and religion. We have...........
go here


1. Dengan perasaan hubun dunya, berdirilah
seorang ulamak tua dengan megah mempertahankan hak seorang wanita kapiak tidak beraurat bertazkirah kepada imam dan makmum pria yang dayus di sebuah surau selesai tarawih pada malam Ramadhan bila mana Alquran mula diperturunkan Ilahi kepada Insan-ul kamil.

2. Maka berkokoklah si ayam jantan tua yang hilang taji iman dan muflis akidah, tiada kesalahan yang dilakukan oleh pemakai kebaya sendat dan berkepala free hair berdiri tanpa wudhu sambil mengoyangkan pinggul didepan wak serban, pak jubah dan tok ketayap di dalam ruang solat. Agaknya mereka dok membisu tak terkata gerangan keseksian "pendakwah" jemputan dan ongkos yang dibawanya buat penambat hati pengubat kalbu ganti iman yang hilang dalam kepekatan Malam Ramadhan yang hening.

3. Mungkin semua lebai dan muslimat menganggap perkara ini remeh sebab ia berlaku selepas waktu berbuka bila "lesen" untuk bermaksiat kembali "valid" atau mungkin mereka ini dari golongan "Islam pagi kapiak malam" yang pernah disabdakan Nabi 14 abad yang lalu.

4. Atau mungkin juga, fatwa tukang karut dan badut yang pernah:

1. berdoa agar sesama Islam terhumban kejahanam
2. mewartakan bahawa sebagai Ketua Imigresyen alam akhirat, paspot syurga ada dalam genggamannya
3. menghalalkan rasuah umrah yang diterimanya sebagai ketua negeri sebagai pemberian sedekah yang sukar ditolak.
4. mensyariatkan perlantikan anak menantu dan suku sakat kepada jawatan penting adalah seia dan senada dengan lantikan Abu Bakr (masha'Allah)
5. menentang penyatuan ummmah sebagai bida'ah sesat tetapi mengsunatkan berdakap dengan kapiak yang tidak mahukan hudud meskipun KEATAS UMAT ISLAM SAHAJA sebagai fardhu kifayah.
6. menegaskan bahawa watak seorang "pejuang" pencinta Yahudi adalah sehati sejiwa dengan Rasulullah (saw). wanauzubillah!!
7. berdusta bahawa hanya Karpal Singh menolak hudud walhal pada hakikatnya seluruh DAP dari hujung rambut ke hujung kuku bersepakat demikian.
8. menghalalkan penggunaan kalimah "Allah" oleh kapiak murakkab dan pemuja berhala (laknatullah! kamu semua)

jauh lebih berbisa dari sebarang larangan, tegahan dan seruan Rasul tercinta! Kalau gitu teruskanlah dengan pendirian tegar kamu, wahai Pendokong Ajaran Sesat. Tetapi, saya merayu kepada secebis maruah dan iman ayng ada dalam diri kalian agar janganlah dinisbatkan kesesatan anda dengan Allah, Nabi atau Islam yang mulia kerana bala Allah itu amat perit ditanggung semua. Ingat, pejuang dan jihadi Allah senantiasa menanti seruanNya dan Wallahi! kamu tidak akan selamat diman jua pun kamu sembunyi!

PENDEKATA : JANGAN MEMPERMAIN2KAN ISLAM KERANA NAFSU SERAKAH POLITIK JIJIK KALIAN!!

kepada yang masih siuman dan insaf, apakah isyarat ketiga peristiwa doa zakaria Ahmad, penolakan DAP akan hudud dan terkini kebiadapan Teo Nie Ching dan DAP. Tidak lain tidak bukan:

1. Islam sama saja dengan kepercayaan lain. Tidak apa yang istimewa dan kita (kapiak) akan memperlakukannya sesuka hati kami mengikut cara kami, ada faham? Ingat! semua tindak tanduk kami hanya pembuka selera, siap anda sekalian lepas PRU 13. Yam Seng! Yam Seng!

2. Melayu/Islam jangan impikan Syarak di kuatkuasakan meskipun HANYA keatas orang Melayu/Islam kerana impian kami tetap Malaysian Malaysia yang sekular 200% dimana orang Melayu akan dimurtadkan seramai mungkin ala Lina Joy dengan kerjasama Niki Aziz dan pencinta Yahudi yang menyokong kami 500%. Bacalah kenyataan balacinya
di sini


3.In reality : We have NO RESPECT FOR YOUR CULTURE AND RELIGION, period. After all, my sista has shown the way during Ramadhan before, so why must you people make noise:
baca ini dan lihat nasihat mengalir di daun keladi


Sang Kerbau : Agaknya, semua muslimat sekarang akan menangis, meratap dan mendakap Nie Ching ala Si kangkang dulu............moooooooooooooooonafikun!!

No comments: