Sunday, August 29, 2010

Doa Untuk Musuh Dalam Selimut

(O ye who believe! The idolaters only are unclean. So let them not come near Al-Masjid Al-Haram (at Makkah) after this their year. If ye fear poverty (from the loss of their merchandise) Allah shall preserve you of His bounty if He will. Lo! Allah is Knower, Wise.) (At-Tawbah 9: 28)


Saudara Se Muslim, teliti ayat diatas, Sudah 2 kali dalam dua tahun, kami dihina kapiak celaka dari DAP pada bulan yang mulia. Ramadhan Al-Mubarak. Pertama: Teresa Kok mempermainkan kita kemudian Teo Nie Ching bergelagat serupa. Ingat , mereka berani buat kerana kita mudah lupa!!!. Tepuk dada tanya iman, mengapa penghinaan dilakukan pada bulan yang mulia ini. Tepuk dada tanya diri, mengapa manusia dayus sanggup memperhambakan diri dan melacurkan saki baki akidah demi duit RM1000.00. Tepuk dada tanya kalbu mengapa orang Islam mesti mengemis RM1000.00 untuk rumah ibadat Allah. Tanya diri dan khalayak kenapa si-celaka macam Nik Aziz Nik Mat, Sallahuddin Ayub, Mohd Asri sanggup berdusta bagi memenangkan kafir. Sanngup membelakangkan larangan Allah azza wa jalla dan tegahan Nabi(SAW) demi menegakkan kebatilan. Tanya diri anda, mana lebih penting, akidah kamu ke atau duit RM1000.00 Teo Nie Ching. Mudah-mudahan anda tidak dayus.

Bacalah doa ini, selepas tarawih nanti. Mudah-mudahan bantuan Allah segera tiba pada bulan yang mulia ini.



Ya Allah Tuhan Semesta Alam, Ya Rabb, Raja Dunia dan Akhirat, Ya Rahman yang Maha pemurah dan Yang Maha Mengasihani.


Hancurkanlah pendusta-pendusta yang mempermainkan agama-mu. Jahanamkanlah ulamak-ulamak sesat yang menghalalkan yang haram, yang memutarbelitkan ketentuanMu, yang mengizinkan masjidMu dicemari, yang mengiakan penghinaan keatas umat Islam demi kemaruk kuasa dan kepentingan nafsu serakah.

Ya Allah, Engkau Maha Melihat lagi Maha Mengetahui. jahanamkanlah ulamak-ulamak sesat yang menyesatkan manusia dengan tipu daya syaitan, yang membenarkan sesuatu tanpa nas dan dalil, yang membelakangkan firmanMu dalam kitabMu, yang melanggar ketetapan RasulMu kerana takut akan kafir Laknatullah.

Ya Allah, jahanamkanlah mereka kalian yang berdusta, yang berpegang kepada ajaran sesat, yang mendokong faham Wahabi yang Engkau laknati. Hancurkanlah mereka yang tegar dalam maksiat dan Kau hinakanlah mereka di dunia dan akhirat. Sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa

Ya Allah, selamatkanlah AddeenMu di bumi Malaysia. Teguhkanlah iman dalam dada kami, hambaMu yang lemah lagi dhaif. Laknatlah mereka yang menjadikan agamaMu mainan politik. Benamkanlah mereka dalam lubuk kehinaan.

Ya Allah, teguhkanlah saf kami untuk berjuang dijalanMu. Peliharalah kami dari terjebak dalam muslihat jahat kafir laknatullah dan ulamak sesat. Perturunkanlah azabMu keatas orang-orang zalim yang mendustaiMu. Celakanlah mereka yang sekongkol dengan Dajjal laknatullah dan humbankanlah mereka kelembah kehancuran. Sesungguhnya mereka melampau batas.

aku berlindung denganMu Ya Allah dari syaitan yang di rejam, dari fitnah dunia, dari azab kubur, dari kecelakaan di Mashar, dari ujian titian Sirat, dari gelojak api Narr..ya Allah lindungilah diri ini, keluarga dan sahabat yang beriman denganMu. Sesungguhnya Engkaulah sebaik-baik pelindung!

No comments: