Tuesday, October 05, 2010

'Go Ahead Make My Day', PAS Besut. Jange Dok Kecek Ajo"

http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/dakwa-nik-aziz-gila-umno-besut-enggan-ulas-mahu-bincang-dulu/

Maka berdegar-degarlah PAS Besut mengancam membela tok guru bangsat mereka kerana dikatakan "gilo". Tidak pula kedengaran bunyi suara hatta kentut sekalipun apabila bangsat sial laknatullah itu mempermainkan Kalimah "Allah", menterbalikkan hukum syarak berhubung kapiak menginjak masjid maupun menolak ajakan mengerat silaturahim sesama Ummah. tetapi mereka lantang bagaikan pondan menjual buntut dilorong gelap apabila laknatullah kesayangan mereka di katakan gilo.

Berdekah-dekah pacal ketawa melihat kerterbalikkan pemikiran golongan jumud PAS Besut yang laknatullah itu. Nasihat saya kepada sesama Islam di UMNO Besut supaya tidak gentar dengan ugutan kanak-kanak mumayiz ini . Agaknya kerana belum akal baligh, budak-budak hingusan PAS ini tidak tahu apa itu yang hak dan batil. Mereka lebih rela agama Islam dipermainkan oleh Syaitan DAP, Father Pakiam, Anwar Yahudi, Hadi Munafik dan sekutu mereka dari "berlembut sesama Islam serta keras terhadap kapiak".

PAS Besut adalah simptomatik kelesuan PAS sebagai suatu partai politik yang mendakwa kononya memperjuangakan Islam. Mereka tidak boleh lagi mendakwa pendokong perjuanagn Islamiah kerana kemunafikan mereka sudah lama terlondeh dengan penyerahan mereka mutlak kepada:

a. Ugutan dan desakan Ngee Nga di Perak sehingga berani melawan Sultan

b. ugutan Lim Guan Eng di Pulau Pinang supaya senyap berhubung wang ehsan haram kepada warga emas, berhubung pembatalan Maulidur Rasul, berhubung isu tanah wakaf, berhubung doa si munafik Zakaria, berhubung nasib peniaga marhaen

c. ugutan Karpal Singh, Lim Kit Siang, Tony Pua, Jeff Ooi, Teresa Kok, Zaid Ibrahim, Anwar Cifut dll yang berbunyi 'No to Hudud/Syariah even for Muslims, understand!

d. desakan Ron Liu supaya dijual arak kepada Muslim di Shah Alam, diramaikan rumah urut di Selangor, didiamkan Hasan Ali.

e. pujukan Khalid gemok agar menerima berhala Hindu, ditipu Zulkifli Fasik dan Khalid Munafik supaya mengalah pada kapiak dalam soal akidah.

f. cumbu rayu pelacur politik berbaju sendat. (an)Ching agar diberi peluang menajiskan ruang solat surau dimana N.Ajis sendiri menghalalkan perbuatan kapiak sial itu.

dan yang paling dashyat= mengaku kalah kepada desakan Pakiam, DAP , Anwar Yahudi dan Hadi Munafik Penjilat Ludah sendiri agar membenarkan kalimah suci Allah di hina dengan mencampuradukkanya dengan aqkidah syirik pemuja Syaitan.

Tidak heranlah setelah buah peliaq mereka kecut dengan segala ugutan, balaci-balaci PAS seperti PAS Besut yang taksub dengan kepala Syaitan mereka terpaksa menunjukkan kejantanan mereka ala-ala pondan dengan menyerang orang Islam lain. Mungkin juga bab Jihad juga telah ditafsir songsang oleh Laknatullah bangsat N.Ajis. Mungkin juga jihad dalam kamus PAS bermaksud lawan dan bunuh sesama Islam sambil syok menghisap batang kapiak Cina, Hindu dan Kristian.

Seperti kata saya, biaq saja laknatullah-laknatullah pondan ini menyalak macam anjing betina gila kemaruk seks senada seirama dengan lolongan Tok guru gilo mereka. UMNO Besut tidak perlu melatah atau mengelabah. Deris Jusoh dan Nawi tak perlu terketar dengan ugutan budak PAS yang tak basuh kulup.

Dengan muka selamba, balas aje " go ahead, make my day" kerana mahkamah gilo mano nak ambik pusing kes ini. Kes, yang mana nampak gaya kandungannya, jauh dari senada seirama dengan kejahatan yang lebih teruk seperti "kafir mengkafir amanat Hadi", doa neraka jahanam buat Najib" dan bermacam lagi sindiran dan tohmahan gilo pemuka PAS sejak dulu lagi.

No comments: