Friday, November 12, 2010

Amaran Keras Kepada Babi bernama Lim Kit Siang

Woi babi! Dengaq sini molek-molek. Jangan sekali-sekali mencabar kesabaran orang Melayu dengan permainan politik kotor. Dei Pukimak bangsat,blog ini yang pertama meletakkan Mei 13 pada kedudukannya yang wajar.

Mei 13 bukan hari pengabdian, ia dalah hari kebangkitan buat Melayu Bermaruah sejagat. Wahai babi tongok. kepala butoh hang nak menggertak Melayu Bermaruah. Jangan sekali-sekali bermain api perkauman untuk menghidupkan karier politik keparat awak, Cina bangsat buntut tak berbasuh. Jangan sekali-sekali mencabar kebenaran bagi menutup kepincangan Pakatan babi sial kamu. Pi Hisap batang babi kesayanganmu keparat Cina sial laknatullah. Mei 13 adalah kekalahan buat bangsat sepertimu yang sukar diterima. Satu realiti yang pahit ditelan yang masam dilidah, blardy loser.

Jangan sekali-sekali ungkit perkara ini lagi. Apa yang dilakukan Utusan adalah meletakkan Mei 13 sebagai tarikh keramat. Realiti indah buat Melayu bermaruah yang dipahat dalam lembaran sejarah.

Batu Sapi, Galas???Kepala butoh hang. BN menang atas undi Melayu/Pribumi bermaruah, itu hakikat. Undi lawan, undi Cina babi, itu kenyataan. Jangan berdalih, bangsa pengkhianat tidak mengenang budi kamu akan diajar berulang kali dengan bersatu hatinya Melayu bermaruah berkat Perkasa. Ya berulangkali, wahai babi sial anjing kurap, sehingga kamu sedar ini Tanah Melayu dimana kamu akan kekal sebagai pendatang jua selagi tidak membuang ego syaitan dan menerima ketuanan kami!! Ada faham??

No comments: