Saturday, June 18, 2011

Akibat Mulut Badan Binasa: Kenyataan Nik Aziz sekali lagi menjerat Akidahnya

Beliau berkata, Umno dan Barisan Nasional (BN) tidak perlu gusar dengan slogan baru itu walaupun mendakwa mempunyai persamaan, tetapi inti pati yang dibawa PAS cukup berbeza.

“Buat apa nak takut, macam orang jual nasi kerabu, kalau nasi kerabu kamu lebih sedap orang akan beli, tidak perlu takut, tetapi kalau takut itu bermakna apa yang kamu jual itu tidak bernilai,” katanya.

http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/tiada-pas-tanpa-nama-islam-tegas-nik-aziz/


Jawapan saya berdasrkan kenyataan di atas dan tidak menyokong mana-mana pihak politik atau tidak berpolitik. Masing-masing boleh renungkan bersama dan mebuat kesimpulan darinya..


Jawapan: Ya, kenapa nak takut kan begitu, wahai kapiak numero uno? Kalau ikut logik anda maka itu bermakna PAS telah TAKUT dengan DAP maka telah ubah dasar awak bagi menagih kasih sayang kapiak dari berjuang hukum Allah seperti yang selama ini kamu pura-pura buat.

2.Kerana takut itu jugaklah, kamu ketepikan apa yang kamu jaja selama ini. Ini mengisyaratkan bahawa "kamu sendiri menganggap apa yang kamu jual sekian lama itu tidak bernilai (saya petik kata awak diatas)

3. Implikasinya jelas: selama ini awak dan konco-konco awak menganggap Islam yang awak julang itu TIDAK BERNILAI. Maka dek tak bernilai itu, kamu sanggup ubah ke negara kebajikan yang sinonim dengan dasar sosialis DAP.

4. Kenyataan ini mengesahkan sekali lagi bahawa anda telah MURTAD. Kemurtadan anda dah lama saya gariskan sejak kes kalimah Allah dan menentang kesatuan Islam. Pendapat anda dalam kes mendoakan kaffir, kes membenarkan wanita kapiak menginjak ruang sujud dan lain-lain lagi adalah contoh2 furuq akan kemurtadan itu.

5. Implikasi 4 ialah anda sekali lagi sah KAFFIR dan sekiranya pengikut anda tidak memutuskan berwala dengan anda, maka mereka jatuh murtad sepertimana golongan Ayah Pin, Ahmadiyah dan lain-lain.

6. Ringkaskan cerita; tak payah saya dok khabaq implikasi no 4 dan no 5 keatas muamalat orang Islam (bukan PAS) lain dengan golongan murtad dalam bab solat, nikah, sembelihan dll. Mereka lebih arif dan boleh fikir sendiri apa yang saya maksudkan. Lagipun konco saudara ada keluar "fatwa" hal itu dalam tahun 1980an. Masih ingatkah ketika itu...............................


Sang Kerbau : Eh, Nik Aziz tok sah auta lagi dah. Istihar aja Parti anda BUKAN Parti Islam. Jangan nak dok kelentong, belit sana belit sini macam keling nak karam. Nampak gaya sungguh awak dan balaci awak tertekan dan DEFENSIF sangat apabila dicabar gitu. Kalau berani kerana benar tak sohlah nak dok jawab balaci kecik macam si Puad Zarkashi itu. Ini kenyataan ketiga awak dalam masa seminggu mengenai isu ini. Gentar dah? Lepas in gerenti PAS Pusat suruh awak dan balaci awak DIAM untuk bagi isu ini padam....... YANG AKU DOK PELIK, KENAPA HADI AWANG TAK BERSUARA SANGAT? DIA DAH TAHU DAH ATAU DIA DAH CUCI TANGAN DAH...SEKADAR BONEKA AJE....

Revert: Padam tak padam, orang Islam yang celik harus tahu siapa dia PAS sebab oghe Islam itu lain dari puak Nasrani dan Yahudi yang mudah masuk lubang biawak. Ingat tak kalian, pesan Rasulullah (SAW) dalam hadis sahihnya dulu. SEKIAN KALI, ALLAH AZZA WA JALLA NAK TUNJUK YANG PAS TELAH LAMA MURTAD (SEBELUM INI DALAM KES KALIMAH ALLAH) ORANG ISLAM NAK RAGU APA MENDE LAGI...........

No comments: