Tuesday, June 21, 2011

Amaran untuk Kuli Batak PAS; Anjing Peliharaan dan Cocksuckler DAP

“Berdasarkan sejarah, demonstrasi yang dianjurkan PAS tidak pernah berlaku kekecohan dan pada himpunan Bersih yang lalu ia berjalan dengan aman dan tidak ada satu pasu pun yang pecah,” kata Setiausaha PAS Selangor Mohd Khairuddin Othman.


Dei Pukimak yang bernama Mohd Khairuddin Othman. Jantan sangat ke engkau atau cakap dengan teloq kat orang Melayu/Islam lain aje berani tapi dengan Cina kapiak kaki botol dan kepala tahi maksiat macam R.Liu dan LG. Eng, kau kecut teloq, terkincit habis, berak terburai.

Ya betoikah sungguh demonstrasi jalanan kau tu aman, wahai anjing betina kurap? Lupake demo ISA dulu yang meranapkan perniagaan orang Melayu/Islam?

Ingat sedara seIslam sekalian, orang PAS yang melindungi kapiak menghuru harakan negara yang majoritinya Islam adalah laknat dan kaffir jua. Dalam ertikata lain, memerangi puak PAS yang melindungi babi dan anjing kurap adalah dituntut syariat. Darah puak ini halal kalau mereka tidak bertaubat

Percayalah saudara -saudara Perkasa sekalian:


Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan melindungi kapiak yang berkiblatkan tuhan babi dan anjing, yang memurtadkan sedara Islam kita, yang mengizinkan kalimah suci Allah dipermainkan, yang memaksa arak dan berhala dalam kampung halaman kami, yang mengiakan pelacur sundal bernajis mughazallah menginjak ruang solat kita, yang mebenarkan kapiak memperlekehkan ayat AlQuran, yang sanggup menepikan akidah demi kuasa ". Janganlah gentar dengan bilangan mereka sesungguhnya mereka bacul, sesungguhnya mereka pondan tak bermaruah yang gusar menghadapi bilangan kita yang kecil tetapi teguh iman, teguh prinsip tetap perkasa. Ingat Badar dan ingat janji Allah, insyallah mereka akan terkincit dan bertempiaran lari bagaikan debu ditiup angin.

ALLAHU AKBAR; ALLAHU AKBAR; ALLAHU AKBAR!

Sang Kerbau: Wahai pondan, jalang dan sundal PAS jangan dicabar kesabaran orang Islam. Ingat! Setiap sesuatu ada batasannya!

No comments: