Sunday, June 05, 2011

Amiruddin, Benarkah PAS memperjuangkan Islam?


Benarkah PAS memperjuang Islam: KES KALIMAH ALLAH
Kalimah Allah di benarkan dipermainkan oleh golongan Kristian syiril laknatullah. Apabila hukum dan nas dibelakangkan dalam persoalan akidah kerana hawa nafsu yang membuak mendambakan kerusi kuasa dan kekayaan dunia. Apabila pendirian PAS itu bercanggah dengan nyata akan prinsip yang dinukilkan dalam kitab Aqidah Muslim oleh Hadi Awang (Pustaka GC Edar, 1988)

Benarkah PAS memperjuang Islam: KES KRISIS PERLEMBAGAAN PERAK DAN HUDUD
Para aktivis PAS sanggup berguling di jalanraya Kuala Kangsar mengaibkan Sultan yang beragama Islam demi menegakkan kerajaan Kuffar tajaan DAP yang membolosi hak Melayu untuk kepentingan China kapiak.Pernahkah aktivis yang sama mengangkat pedang hatta berguling dijalan sekalipun apabila Hudud di tegah kononya oleh BN dari dilaksanakan di Kelantan dan Terengganu apabila PAS memerintah, batang hidung pun tak nampak!

Benarkah PAS memperjuangkan Islam: KES TEO NIE CHING MENCEROBOH SURAU
Betina China kapiak yang tidak bertudung, berpakaian sendat dan mungkin bernajis mughazallah berdiri megah diruang sujud lelaki dalam rumah Allah sambil membebel pria Muslim yang tidak bermaruah diangkat martabatnya dan dihalalkan perbuatan jijiknya oleh si pendusta tegar yang menggelar dirinya Ulama. Apakah tidak pelik bagi manusia deobandi yang memesongkan kitab dan dalil bagi melempiaskan nafsu serakahnya. Sekiranya ia jantan berteloq berakidah sudah tentu bangsat ini akan dengan tegas menempelak kapiak itu bukan duduk romantic dengan betina sundal sambil mentertawakan agama anutan sendiri



Benarkan PAS memperjuangkan Islam apabila; KES HASAN ALI MENGALAH DENGAN UGUTAN RONNIE
Arak dibenarkan dijual di kawasan Islam Shah Alam meskipun ditentang oleh pemuka PAS kerana takutkan baying dan gertakan si mata sepet. Apabila usaha menghalang orang Islam bekerja di pub dan rumah urut tersungkur bila diasak oleh simata sepet bergelar Dajjal Anak Pukimak maka terserlahlah pendirian PAS sebagai "Islamis" berprinsip.

Benarkah PAS memperjuangkan Islam apabila: KES RUMAH SEMBELIHAN HARAM DI ALOR SETAR
PAS mengalah apabila balaci Dajjal Anak Pukimak mengugut meninggalkan Exco Kedah lantaran rumah sembilihan babi yang beroperasi secara haram di arah tutup oleh MPKS dan Kerajaan Negeri. Pelik bin ajaib Islam yang diperjuangkan apabila tidak berani berjuang di Selangor dan mengalah bak pondan di Kedah dan akur bagai lelaki tak berteloq di Perak.

Benarkah PAS memperjuangkan Islam: KES DOA UNTUK LIM GUAN ENG OLEH PENDAKWAH PAS DI PP
Apabila dihalalkan membaca doa untuk kapiak laknatullah yang jelas berdendam dengan Islam, yang tanpa segan silu menginjak sensitiviti Muslim dalam isu Maulidur Rasul, yang konco dan balacinya sibuk menghambur kata nista terhadap Muslim yang menyuarakan hak. Apabila kitab, nas dan dalil jelas menegah kita dari berdoa untuk musyrik sekalipun mereka darah daging kita. Apabila yang lebih aula didoakan itu adalh ketua agama Islam spt YDPA simbol perpaduan sesama Islam pada saat mulia kala hari Jumaat, kapiak laknat pendokong salib disanjung PAS.


Benarkah PAS memperjuangkan Islam: KES SERUAN KESATUAN SESAMA ISLAM DITOLAK PEMIMPIN PAS
Apabila laungan untuk merapatkan saf antara insan mengucap kalimah, berkitab serupa, bernabi rasul akhir zaman, berkiblat sama, ditalqin serupa ditolak mentah akibat dendam kesumat yang membara dalam jiwa yang punah akidah, yang mabuk kuasa, yang jijik menghambur kata nista. Anih binti Ganjil bila situa tepok yang bobrok moral dan luntur akidah sanggup mendakap erat kapiak durjana perosak Ad-deen. Kelu lidah seribu bahasa apabila melihat orang yang sama tanpa segan silu berjihad berhabisan agar pepecahan sesama Muslim terus subur, agar sengketa terus mekar, agar khilaf dalam pekara furuq tumbuh melata.


Nah gamplang sudah jawapannya yang jelas terang menyuluh menusuk kalbu yang beriman. Tapi tetap gelap gulita buat yang munafik, yang tampak warak dengan serban, jubah dan purdah menyembunyi nifak yang bersarang dikalbu. PAS bukan dan TIDAK pernah menjadi partai yang memperjuangkan Islam. Ia adalah partai sekularis yang presiden awalnya cenderong kepada pemikiran komunis sosialis. Islam hanyalah tongkat untuk menakutkan pengikut, tongkat untuk meraih kuasa, tongkat menjaja janji syurga melalui ugutan politik.


Apabila Nik Aziz Nik Mat bercakap pasai syurga neraka, inti ungkapannya tidak jauh beza dari pendusta Kristian, Harold Camping. Dua-dua baghal ini dirasuk penyakit ujub dan riak. Dalam kedua-duanya berkubang Sang Iblis membisikkan seribu satu dusta. Kedua2nya berkiblatkan ego dan runtunan nafsu masing-masing. Pendekkata, kedua-duanya memperlihatkan megalomania masing-masing, menganggap diri Tuhan sepertimana Firaun dahulu kala. Ingat tak dalam riwayat sejarah, Firaun menjanjikan keselamatan hanya kepada gerombolan yang tunduk padanya sepertimana Camping dan Nik Aziz menjanjikan keselamatan abadi kepada merka yang akur dengan pendirian mereka.


Camping dengan pengulangan hari kiamatnya dan Nik Aziz dengan jajaan syurganya tidak berbeza pendekatan dari segi mantik. Mereka adalah dua bahagian sekeping duit syiling yang sama. Tetapi ingatkah saudara bagaimana tipu daya Syaitaniah Firaun tewas kepada tongkat mukjisat kurniaan Allah azza wa jalla kepada Musa alahis salam. . Begitu jualah kesudahan pemuja Syaitan seperti Nik Aziz Nik Mat dan Harold Camping, mangsa penipuan Iblis.

Kisah Harold Camping:
1.http://www.washingtonpost.com/local/harold-camping-reaffirms-october-date-for-the-end-of-the-world-says-may-21-date-was-invisible-judgment-day/2011/05/24/AFVsMhAH_story.html

2.http://hken.ibtimes.com/articles/157514/20110605/harold-camping-family-radio-after-doomsday-queens-widow-fortune.htm

No comments: